Met evenementorganisatoren in combinatie met een merchandising- of point-of-sale (POS)-systeem kunnen uw producten op theatrale wijze worden gepresenteerd. Een verkoopevenement is een effectieve manier om de lancering van je innovaties te ondersteunen.

Vraag naar een kant-en-klare oplossing op maat voor uw commerciële evenementen.

Een bekwame field marketing, in combinatie met een effectieve merchandising, zal je Opportunities To See (OTV) aanzienlijk vergroten, je merkimago verbeteren en je doelpubliek een onvergetelijke ervaring bezorgen.

Om je verkoopevenementen nog effectiever te maken, kunnen we een digitale versterking activeren en een groter aantal prospecten bereiken.

Locaties

Al meer dan 30 jaar organiseert onze groep een aantal succesvolle commerciële evenementen :

  • In supermarkten: Carrefour, Intermarché, Delhaize, Cora, enz. 
  • In supermarkten: elektrische artikelen, doe-het-zelf, biologische markten, enz.
  • Parfumerieën en drogisterijen.

Kies voor een evenement met veel impact

Vraag persoonlijk advies over hoe je merchandising, verkooppuntdisplays en organisatoren van evenementen effectief kunt combineren op maat van je activiteit: productdemonstraties, proeverijen, verkooppuntdisplays, verkoopbevordering op basis van evenementen, gescripte hoogtepunten, robotica, hologrammen, spellen en wedstrijden, digitale totems, enz.